четвер, 17 січня 2019 р.

Тато, мама і я - спортивна сім'я


29.11.2018 року на базі нашої школи було проведено спортивне свято «Тато, мама, я – спортивна сім’я!». У святі брали участь 20 сімей з 2-В класу. Змагання виявилися цікавими і захоплюючими, оскільки поєднували у собі спорт, розваги та здорову конкуренцію. За щоденними клопотами родинам не так вже і часто випадає нагода разом провести час, дружньо позмагатися і відчути себе єдиною командою.

Тому метою даного заходу був здоровий спосіб життя та пропаганда сімейних цінностей. Сім’ї разом зі своїми дітками взяли участь у спортивних естафетах, конкурсах, показали справжній приклад єднання, підтримки один одного та взаєморозуміння. Найменші учасники змагань відчули мужні широкі плечі батька та завзятість мами. Сценарій естафетних змагань склали так, що кмітливість, силу, спритність, волю до перемоги могли продемонструвати як батьки, так і діти. 

Усі переконалися, що мами, татусі, як і самі діти, обожнюють спорт. Оплесків, сміху, вигуків було вдосталь, коли довелося пробігати з кулькою в повітрі, закидати м’яч у баскетбольне кільце, бігти спортивну естафету разом з татом та мамою, збирати солодкі фрукти. Захід подарував усім здоров’я, бадьорість і силу – як батькам, так і їхнім дітям. 

І батьки, і діти отримали незабутні враження та масу позитивних емоцій від активно проведеного дозвілля у родинному колі. Учасники залишилися задоволеними від проведеного заходу. Батьки та діти були нагороджені почесними грамотами та медалями.

Немає коментарів:

Дописати коментар