Мета моєї діяльності – сприяти фізичному розвитку дітей, вдосконалювати життєво важливі рухові навички, зміцнювати здоров’я під час організації процесу фізичного виховання.
Значне поліпшення фізичного виховання учнів неможливе без захоплення їх фізичною культурою. І тут головна роль належить учителю. Які б не були досконалі навчальні програми і методичні розробки, все ж вони не здійснюють педагогічного процесу. Незалежно від їх якості один педагог забезпечить стійку мотивацію до занять, а інший зруйнує і ту, що була.
Урок це перша іскра, яка запалює полум’я допитливості.
Тому для підвищення інтересу учнів до уроків фізичної культури, небайдужості до рівня власного здоров'я вважаю, що потрібно впроваджувати інтегровані уроки з використанням технічних засобів навчання, а також музичним супроводом. Мої уроки спрямовані на визнання індивідуальності учня і на співпрацю, що відповідає вимогам особистісно-орієнтованого навчання і виховання, створення «ситуації успіху».
Результати досліджень спонукають мене до пошуку нових освітніх технологій із здоров’язберігаючим напрямком. Під час уроків використовую такі сучасні форми:
- колове тренування
- групова навчальна діяльність
- роботу в парах
- рухливі ігри
- елементи різного виду тренування.
За інноваційною діяльністю мій урок відрізняє:
- створення «ситуації успіху»
- сюжетно-рольові ігри
- здійснення міжпредметних зв’язків, як засобу реалізації компетентнісного підходу до фізичного виховання
- оцінка діяльності учня не лише за кінцевим результатом а і під час процесу досягнення цього результату
- здійснення, узагальнення і систематизація матеріалів про досягнення учнів
- власний приклад з метою створення позитивного ставлення до фізичної культури і спорту.
Індивідуальний підхід - обовязкова умова кожного заняття. Найпоширенішими засобами стимулювання інтересу у дітей є різні форми заохочень та покарань. Заохочення полягають у позитивній оцінці навчальної діяльності та поведінки учнів і спрямовані на те, щоби викликати в усіх бажання до подальших досягнень, активності та зацікавленості у вивченні предмету. Основними видами заохочення є сприяння, допомога, довіра вчителя, похвала, схвалення, усна подяка, подяка в наказі по школі, похвальна грамота.
На уроках фізичної культури вчитель говорить значно менше, ніж на інших уроках, звідси цінність кожного вчительського слова, його предметність і відповідність завданням, висунутим у ході фізкультурних занять. Наприклад, під час виконання учнями фізичних вправ на підтримання постави доцільно підкреслити, що неправильна постава не тільки неестетична, а й змінює форму та об'єм грудної клітки, внаслідок чого внутрішні органи і системи організму працюють у ненормальних умовах, що ускладнює їхній розвиток і функціонування, може призвести до захворювань. Розучуючи стрибки в довжину, нагадую, що дальність стрибка залежить від швидкості розбігу, кута вильоту і положення тіла в повітрі. У практиці я широко використовую різноманітні прийоми формування знань. Це бесіди, коментування, супроводжуюче пояснення, опис, вказівки, розбори, обговорення .
Урок фізичної культури є головною формою роботи з фізичного виховання, на яких учні оволодівають програмним матеріалом і здобувають мінімум потрібних знань, умінь та навичок, що повинно забезпечувати їм найкращий розвиток, зміцнення здоровя.
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
Існують різні способи мотивувати молодь до занять фізичними вправами:
- демонстрація позитивних впливів від фізичних навантажень;
- інтерес до нової справи;- цікаві форми проведення секційних занять;
- можливість самоствердитись в оточенні та у змаганні з іншими;
- можливість мати красиве тіло;
- бути здоровим і зовнішньо привабливим;
- наслідування кумира;
- можливість проведення, спільно з друзями, цікавого і корисного дозвілля тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар